meg og jentene Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Virket det eller ikke? Fikk du noen fysisk reaksjon da du fikk det første gang? Jeg ble svimmel, begynte å skjelve, ble blek og uvel. Men gikk over så snart det var over.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Funka ikke på meg gitt..
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Prøvde det ved min andre fødsel! Fy søren for noe lurerier!!!!! Merket ikke en dritt jeg! :-)
lille je Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Fikk under fødselen. Både virket og ikke virket. De som skulle ta toppen av riene gjorde alt vondt verre, så det var helbom. Fikk noen i hodet som skulle få meg til å slappe av mellom riene, og de funka bra.
Karoline's*mamma Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Prøvde det under fødselen, og det hjalp ikje litt ein gang. Gjorde meir vondt enn lindrande..
roxanne Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg driver med akupunktur (spesialfelt). Før jeg setter nåler forklarer jeg pasientene mine at det kan komme en slik reaksjon som det du beskriver, men at neste gang så kan det gå greitt. Jeg har forøvrig aldri opplevd at de har fått slike reaksjoner.
Turtelduen Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 JEg tok akupunktur hos en som hadde tatt skole i 4 år på det... Han tok kvalmen min de første 10 ukene, han stimulerte også til fødsel. Jeg som hadde født så mange ganger før, kommet inn på sykehuset uten så mye som en åpning etter 6 timer + hjemme med riere... Kom altså denne gangen da jeg tok akupunktur opp med 4 cm etter 2 timer med rier + at fødselen tok kun 3 timer. Og dette er 3 ganger så lite som alle de andre gangene. Så her er det full tro på ekte akupunktur!! (Da mener jeg en som har ordentlig utdanning, ikke disse jm som tar helgkurs... Viste dere at mannen på gata kan ta et helg kurs som koster 5000 kr og deretter kan kalle seg for akupunktør?! Sjekk bakgrunn før dere gir dere ut på sånt)
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Tok akupunktur for pollenallergien min - det funket veldig bra. Fra å omtrent ikke kunne være ute hele sommeren gikk jeg til å bare være plaget noen få dager i løpet av sommeren:o) Fikk under første fødsel - det funket ikke i det hele tatt! Heller ikke funket de tre gangene vi var å fikk akupunktur til Milla pga kolikken... Har aldri merket noen slike reaksjoner som hi nevner.
trollet¤ Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 ja. jg fikk det 6 dager etter termin, på onsdag. voknet med vondt i korsryggen, og svaake rier dagen etter, som jg trodde var kynnere, siden jg aldri har hatt det. men de tok seg opp på kvelden, og jenta var ute 01.36 natt til fredag
Gjest thricane Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 ja, det har jeg. fikk behandling pga en øyelege oppdaget at jeg hadde begynnende grå stær. etter 7-8 behandlinger, fant de ingenting på kontrollen etter. man får trekke den slutningen man vil om det var akupunkturen som hjalp, eller legen som så feil fikk ikke noe reaksjon første gangen, men etter 3 gangen, så gjorde det plutselig mye vondere enn ellers. etter 6-7 ganger, så gikk det over, og nåla "smatt" liksom letter på plass. hadde noen litt vanskelige punkter under øynene.
lillesprelle Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Fikk akupunktur under fødsel som eneste smertelindrende og det hjalp noe helt fantastisk! (Enda jeg bare fikk litt pga jeg var kommet for langt i fødselen)
bambi på isen Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Har fått det under de 2 første fødslene, og det hjalp, jeg sovna mellom riene og klynket med under riene:-) Med nr. 3 fikk jeg før fødselen, for å stimulere til fødsel, men syns ikke det hjalp!! Men fødselen gikk fryktelig fort (30 min) når den først satte igang, så det kan hende det hjalp på modningen
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Ble gravid med lillemann etter en runde med akupunktur. Syntes det funket helt toppen på meg i hvert fall.
tuppemor-75 Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 jeg har prøvd to ganger. den første gangen var det fødsel, da virket det ikke. mest sannsynlig pga. at fødselsforløpet hadde kommet for langt. andre gang jeg fikk akupunktur, var det for melkeproduksjonen, og da virket det som ei kule!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå