Gå til innhold

dere som har emmaljunga , ønsker mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

city cross eller cerox ...... hva har dere hvorfor valgte dere den og hva synes dere er + og - med den .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tunge og stive begge to, vi gikk heller for Teutonia Mistral, bedre fjæring og lunere vogner... Av Emmaljungavognene synes jeg Cerox 360 og Cangaroo var mest ok..!

Skrevet

Duo edge har vi. Utrolig fornøyd og bruker den ennå. Snuppa er 21 mnd og har god plass, også til voksi nå til vinteren.

Valgte den fordi den har stor bag, men hodebeskyttelse og lufting under madrassen. Vippefunksjonen var også genial siden vi brukte bagen som seng når vi var på besøk.

Integrert myggnetting er også genialt. Da glemmer vi aldri den, og det blir skikkelig tett.

Ville aldri valgt 3 hjuling da vi har et nært familiemedlem som veltet med en 3 hjuling(hartan skater). Så 4 hjul var et must,

Mange sier vogna er tung, og det er den sikkert. Men når man ikke er vant til noe annet så er den ikke det.

Sportsdelen er også stor og god. Beskyttelse ved hodeenden og 5 punkts sele(men det er det vel på alle). God plass til både snuppa og voksien nå til vinteren også :-)

Lett å slå vogna sammen, utrolig bra med svingbart styre slik at man slipper å trille med vogna på slep bak seg.. Lufteluke i kalesjen.

Men om du bor i 5 etg uten heis så er ikke dette vogna for deg. Men for meg som bor i enebolig, bruker vogna på tur på både asfalt og stein og røff grus/skogsterreng er den enestående. Bruker den også i bhg som sove vogn og ellers. Vi har ikke noe trille heller.

Men du må nesten finne en vogn som passer dine behov og kriterier :-)

Skrevet

har simo dypvogn så derfor trenger jeg jo ikke duo .. men har å en sort barebag så vi kan bruke sportsvognene når vi skal på besøk hos farslekta i sverige bla ..tar mindre plass

Skrevet

Har City cross og er veldig fornøyd. Absolutt ikke en stiv vogn, alle som prøver å trille med den sier den er nydelig, og den er lett! Citybagen er lun og god.

Skrevet

Har duo vognen, og tyilslutter meg titten på hjørnets eksellente beskrivelse. Bruker den til og med under de samme forholdene, og den går lett inn i vår passat stasjonsvogn.

Skrevet

Jeg har City Cerox 360 og er superfornøyd :) Lett vogn, fantastisk god å kjøre, ikke så stor sammenslått og god plass...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...