Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 noen som har en god gullerot kake glasur oppskrift? helst uten smør tusen takk:)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 bruker bare vanlig kremost glasur.. men den inneholder jo smør .. kanskje vanlig melisglasur kan gjøre susen.. eller smelt marshmellow i microen og bland inn i vispet kremfløte... Eller lag kaken ekstra god og saftig og server uten glasur,men bare med melisdryss
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Denne er best! (de med smør blir kvalme for meg) Springform: Halv pk med melis, en pk philadephia ost naturell og en dæsj sitronsaft. Ikke noe mer. Nyyydelig.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 er det vanlig med smør i kremost glasur? mener jeg har lagd det før, men uten smør... blir det smør smak hvis man har smør i og hvor mye smør skal man ha i? vil helst ha glasur med sitron
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 dette blir nok bra!!! tusen takk kakemonstret:)
## lille blomst ## Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 40 gram smør 150 gr melis 200 gr philadephiaost 0,5 ss sitronsaft ble ikke smørsmak av denne la smøret bli mykt og bland med resten av ingrediensene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå