Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Ja, da setter jeg og Camilla nesen sørover i morgen for å besøke mormor :-) Mens pappa skal være hjemme alene og bare kose seg sammen med en kompis hele helgen.....får iallefall god kreditt for det jeg da hehe Så, Gooooooooood helg jenter og småttiser!! Kos dere masse!!! Tror nok ikke jeg klarer å holde meg helt DiB fri, så helt kvitt meg for helgen er dere nok ikke, men men :-) Klem fra meg og Camilla
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Goooood tuuuuuur!!! Du er tøff som drar alene med Camilla, men hun er jo ei snill lita frøken så det går jo bra. Håper bare at øreverken hennes blir bedre snart, det må ta på for dere begge at hun har vondt. Her skal pappa'n til Mia reise bort, så det blir bare oss jentene. Vi skal bruke helgen til å si hade til søster'n min som skal reise rundt i 8 måneder, og vi kommer til å savne henne innmari, så det blir trist. Sikkert masse grining :-) Vi skal en tur på hytta til morfar også, det blir jo bra. Prøver å holde oss busy så vi ikke savner pappa så fælt. Og før du drar, husk at jeg la en bæsjebleie i bleiebøtta som dere jo ikke bruker, stakkars mannen din skjønner ikke hva som stinker etter et par dager hehe ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Du må hilse søsteren din og si goooood tur fra meg!! :-) Og bleien er nå borte hehe, syns jeg ser David som lusker rundt og lurer på hvor stanken kommer fra hehe, og han som skal ha overnattingsgjest som skal sove på Camilla sitt rom :-) Han hadde nok begynt å lure tenker jeg hehe
Millapril Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 God tur! Du er tøff som tar langtur med lille Camilla. Men hun er jo så søt og grei, så det går så bra! Kos dere masse og tenk på all tiden du har til gode til din jentetur!
Bellen^2 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 God jentetur! Koselig å besøke besteforeldre da:) Vi snakker om å dra til Sverige på lørdagen og se på bilseter, de skal visstnok være mye billigere der. Riktig god helg alle sammen!
smurfen :o) Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Tenker mormor gleder seg til dere kommer. Syns dere som kjører så langt med de små er kjempe tøffe. God tur og kos dere masse!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå