*3 gutter i hus* Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 er det noe gøy på tv i dag da jenter????
Leona* Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Nei. Ingen ting...... : ( Tror vi får sette på en film, hvis ikke typen finner et fantastisk bilprogram eller no da ....
*3 gutter i hus* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 hehe huff!!!!!!! den dagen i dag (igjen) er jo bare dritt på tv`en jo :-( torsdag...hm føler det er noe jeg har glemt...hihi kommer nok på det i mårra! :-s
mamma til 2 små:=) Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 littel woman på filmkanalen til tv 2:=) kl21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå