OhMyGod!!! Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Har du en å anbefale? Er så sliten av å være kvalm hele tiden at jeg vil gjerne prøve det. men er ikke så kjent her ennå at jeg vet hvem som er best å gå til.. så takker for råd!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Han som er akupunktør på bikubå er visst flink. Husker ikke hva han heter..Men er den eneste som driver med det der ) Lykke til )
OhMyGod!!! Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 takker for det! fikk tips om mamastork og nå, får ringe begge to i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå