de tre bukkenebruse Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 noen som hvet hva det kan være? er i min 30 uke og har hatt det periodevis i hele dag er veldig vondt også
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Hei..Jeg begynte å få det idag ..Ont oppi underlivet..Stikker..er i uke 31..Hmm,
de tre bukkenebruse Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 noen som hvet hva det kan være fornoe?
eggedosis Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Hei! Dette er som regel ikke farlig og noe alle får, (ihvertfall de fleste). Det hører med i graviditeten og inntreffer ofte fra uke 28 og utover. Det er bare kroppen som forbedreder seg og er i prosess. Det skal skje mye ned i der vet du! :0) De stikninger er en form for skjedekrampe visttnok. -Hvis det stikker altfor ofte og det blir en plage for deg bør du nevne dette for jordmor. Kan være urinveisinfeksjon også.
de tre bukkenebruse Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 oki,det var bra å høre!! takk for svar:) husker ikke om jeg hadde noe av det forigang, føler meg på en måte som en første gangs gravid siden disse to svangerskapene har vært heøt forskjellige hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Det er babyen som vokser, og som trenger større plass. Den trykker derfor mer og mer på nerver som stråler nedover..helt vanlig.
lillemor og lillebror Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Det er babyen som presser på nerver i underlivet...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 ting som strekker seg, kroppen forbereder seg.. værre (?) når baby har hodet ned i bekkenet og rører på hodet (tror det er det iallefall.. jm mente det) det stikker som kniver og strikkepinner oppi der på en gang!! AU
Maria&Casper Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Jeg har også disse stikkningene, og akkurat som om det brant i urinröret. Spurte jm hva det kunne väre, å hun sa til meg at det var bekkenlösning. Ikke sånn kraftig, men en mild type. for alle som var gravid hadde bekkenlösning av forskjellig grad.. Så slo meg til ro med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå