Gå til innhold

bruk av ammeskjold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på om det er flere her som bruker ammeskjold? selv må jeg igrunnen bruke det hele tiden, har brystvorter som ikke babyen min klarer å få tak på. er jo litt ekstra styr å bruke disse skjoldene da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte bruke det de første 3-4 ukene (mener jeg det var) med førstemann, så klarte jeg gradvis å amme uten, men det tok litt tid før det gikk seg til. Jeg hadde også brystvorter som babyen ikke fikk tak på + at han hadde feil sugeteknikk. Men dette kan gå seg til, de to andre barna kunne jeg amme uten skjold fra første dag av, brystet ble likosm ....ehh... ammetilapsset? ;-) etter førstemann og det har jeg hørt andre sier de har erfaring med også. Du skal se det går seg til med tiden for deg også :-)

Skrevet

jeg bruker også! hadde så veldig såre brystvorter i starten.. blødde og fikk skikkelig skorper... hadde ikke klart med uten! Er fremdeles litt sår på den ene og gruer meg skikkelig til å prøve uten, så blir nok en stund til! pes å drive å koke dem hele tiden, men må jo bare gjøres! hørt mye egativt om bruken, men min helsesøster var bare positiv hun.. kunne ikke helt skj

Skrevet

ops... hun kunne ikke skjønne hvorfor all negativiteten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...