Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 lurer bare på om det er flere her som bruker ammeskjold? selv må jeg igrunnen bruke det hele tiden, har brystvorter som ikke babyen min klarer å få tak på. er jo litt ekstra styr å bruke disse skjoldene da...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg måtte bruke det de første 3-4 ukene (mener jeg det var) med førstemann, så klarte jeg gradvis å amme uten, men det tok litt tid før det gikk seg til. Jeg hadde også brystvorter som babyen ikke fikk tak på + at han hadde feil sugeteknikk. Men dette kan gå seg til, de to andre barna kunne jeg amme uten skjold fra første dag av, brystet ble likosm ....ehh... ammetilapsset? ;-) etter førstemann og det har jeg hørt andre sier de har erfaring med også. Du skal se det går seg til med tiden for deg også :-)
Bippe77 Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 jeg bruker også! hadde så veldig såre brystvorter i starten.. blødde og fikk skikkelig skorper... hadde ikke klart med uten! Er fremdeles litt sår på den ene og gruer meg skikkelig til å prøve uten, så blir nok en stund til! pes å drive å koke dem hele tiden, men må jo bare gjøres! hørt mye egativt om bruken, men min helsesøster var bare positiv hun.. kunne ikke helt skj
Bippe77 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 ops... hun kunne ikke skjønne hvorfor all negativiteten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå