Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken grøt får h*n? Gutten vår på 2 år elsker grøt, men jeg føler jeg må variere litt. Greit å høre hva andre spiser:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også en toåring som gjerne spiser grøt hele dagen. Men vi har innført havregrøt til frokost, og så brødmat, og middag som oss resten av dagen........ Prøvd litt forskjellige pålegg, men prim er en vinner.

Så blir det jo gjerne litt frukt og en youghurt også i løpet av dagen somm mellommåltid :-)

Skrevet

Gutten vår spiser ofte havregrøt til frokost. Lager den på vann i mikroen.Har oppe litt honning eller litt sukker, rosiner og banan biter... Han elsker det og det gir god energi for resten av dagen

Skrevet

Gutten vår er ikke noe glad i brød, så derfor får han grøt til frokost. Da vet jeg at det holder en stund siden han spiser minimalt med lunch i barnehagen (som er brød). Han får eplemos ved siden av, og det liker han godt.

Vi kjøper mest den orange pakken fra Nestlé som heter pære og banan (tror jeg det var). Prøvde en som sto Junior/1,5 år på, den er det små tørkede eplebiter i, men den var han ikke så hypp på... så bruker også å blande to forskjellige typer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...