casper`s mamma Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 trur eg begynne å blø.. fekk 2 positive testa i dag,men no kom da litt lyst rosa blod på papiret ette eg va å tissa.... ka skjer??? ska egentli ha mensen på søndag..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Kanskje det er en festeblødning? Håper det!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Ehm... det er jo litt for sent hvis du allerede har testa positivt ja... Hehe Ikke helt med i dag! Har det kommet mer?
Ruttitutt :-) Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Noen får jo noe som heter gjennombruddsblødning. Jeg blødde også litt da jeg var gravid sist, men ikke så tidlig. Det var trolig pga en liten bakteriell infeksjon "der nede" så jeg tok noe krem som måtte "oppi der" (bekager detaljer) en uke og så ble det bra. Håper at du ikke blør mer og at du er gravid og kan kose deg med en baby om 9 mnd. :-)
casper`s mamma Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 nei,har ikkje komt noke meir.. håpe da går bra ja, huff, klare kje ein te abort no..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Så bra! Da går det nok bra skal du se! Har du bestilt no legetime eller? For å få det bekrefta?
casper`s mamma Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 nei, har ikkje da.. skal til legen 5 oktober, ska egentli på sånn kontroll sjekk for spontan aborten eg hadde i sommar, for eg har lurt litt på om eg kan ha infeksjon.... så trur eg tar da i samme slengen:) har ikkje komt noke meir blod:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå