Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Noen som vet når man kan ri etter et keisersnitt?
*1+1=2 små* Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 jeg henger meg på den, men spør angående vanlig fødsel også! *dytt*
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 håper på å være i salen igjen noen uker etter vanlig fødsel !!! =)) kommer vel litt an på hvor mye man eventulet må sy å sånn, kan jeg tenke meg, så d blir vel litt individuelt?? vet at venninna mi som fikk i februar, fikk beskjed om "rolig" trening 2-3mnd etter fødsel, ikke noe som tok mye på magemusklene -hvilket ridning gjør... ;o) men jeg veit ikke, skal ut å starte stevner igjen om ikke altfor lenge ser jeg for meg hehe ;o) så håper jeg ikke får noe "forbud" ... ;o) angående ks aner jeg ikke, men regner med lengre rekonvalens der enn med vaginal fødsel, da alle magemuskler faktisk blir skjært av.. men -detta veit jeg ikke...)
Maren-mi Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg ridde etter 2 måneder :-) Gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå