Gå til innhold

Flere som har fått "dilla"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste tiden fått dilla på risengrøt. Bare MÅ ha det 1 gang i uka minst :)

På den er det jo kanel så håper det hjelper fødselen.... 38 uker i morgen.....lov å håpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dilla på noe spiselig, men sniffer lavendel og har aromabrenner med lavendelolje i. Og i tillegg synes jeg bensin, maling og sprittusjer lukter HELT fantastisk. Ganske sykt i grunn.

Skrevet

LINK HALSBRANNTABLETTER!!!!! Må virkelig skjerpe meg for ikke å sette til livs en hel pakke... Og må vel innrømme at det hender jeg spiser noen uten at jeg har halsbrann. Vet det ikke er bra, men klarer ikke å la være...

Skrevet

HAH!Slå denne dere da!jeg sniffer som bare juling,folk tror ikke på meg omtrent her vasker jeg kjøkkenbenken og skurer alt jeg kommer over med zalo!Å da mener jeg alt,vasker hendene med zalo også...hehe og det må av og til skommes sjikkelig(tror dere det har noe med konsistensen også?)

Jeg sniffer og vasker på klær med mye tøymykner har flere forsjellige tøymykner og det lukter himmelsk!elsker å ta på meg nye reine klær og legge meg i senga som dufter tøymykner!

Helt merkelig men jeg blir faktisk urolig i kroppen av å gå for lenge uten lukta!!den er frisk og deilig,må ha den bare må ha den!!!

Skrevet

Jeg har fiskedilla for tia, fiskeboller fiskegrateng kokt fisk stekt fisk you name it....

Skrevet

kaller du det dilla med kun 1 gang i uka?? Hehe...har dilla på havregrøt med MASSE kanel for kanel er sååå godt. Havregrøt 1-2 ganger pr. dag. Har også dilla på potetmos...her er det potetmos til alt...sambo holder på å dø snart av denne potetmosen...mmmmmm såååå godt

Skrevet

Må tygge halvtinte isbiter..mmmm...har også fått smaken på risengrrynsgrøt!

Skrevet

Riskaker, spiser sikkert en pakke til dagen...

Skrevet

har hørt om to som fikk jente som hadde dilla på grøt... Sammenheng??

Skrevet

Her går det i gulrøtter :-) babyen kommer til å være helt oransje, hehe, må ha gulerøtter flere ganger om dagen. I tillegg har jeg et ganske rikt utvalg i vaskepulver og skyllemidler, syns det lukter helt fantastisk!!

Skrevet

Hehe...Må le:-) Snodige greier

Jeg har dilla på av lukt: skyllemiddel, trykksverte (blader), sprit tusj, bensin.

Spiselige ting: gulerøtter, halslinser(de må tygges), SALT, og for ikke å snakke om TANNKREM:-) Holder at jeg bare får skummet i munn. Prøver å ikke spise det da:-)

Skrevet

EPLER oppe midt på natta jeg og spiser epler:-) tidligere MÅTTE jeg bare ha gulerøtter, men ble vel kanskje lei!!??

Skrevet

Epler, nektariner og gulerøtter. Helt dilla!!

Skrevet

Å jeg har også dilla på risengrøt og har spist det 3 ganger denne uken:-)) Masse kanel er et must ja, men kan ikke si at det har hatt mye effekt nei..

Skrevet

Har dilla på sjokolade pålegget HAPÅ spiser den rett fra glasset uten brød+ potetlefser med kanel og sukker. Spiser mye rømmegrøt og men for ikke lov av sambo lenger. Han er redd det starter fødsel før han har kommet hjem igjen.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde dilla på tyrkisk pepper...vet ikke hvor mange poser det blei til slutt!:-/ Hadde en pose på barsel også, men da smakte det helt anderledes og suget etter tyrkisk pepper er nesten vekk.

Skrevet

Fishermans friend med mintsmak. Har pakker liggende spredd rundt om i hele huset!

Skrevet

Melk, kan drikke en hel kartong om dagen om jeg hadde fått lov =P Vært sånn siden jeg fikk dilla.

Ellers har jeg og har hatt dilla på:

Bakevarer, ostepop, sjokoladepudding, wienerpølser, druer, brødskive med salami og agurk, poteter og brun saus ++

Lukter har jeg ikke fått dilla på, har heller fått helt avsmak av diverse lukter.

Skrevet

JA! Har fått heeelt dilla på ananas i boks! Bare må ha en boks til dagen i allefall og helst ha liggende en 3-pkn. i kjøleskapet! :P Spiser rett i fra boksen, hehe:)

Skrevet

Isbiter! Knasker isbiter og knuste isbiter til den store gullmedalje. Ellers går det mye i vann (isvann) og melk (for å fjerne halsbrann). Gulerøtter og pærer er også pop for tiden. Ellers er jeg hekta på kjellerlukt, murlukt, og sand (ville helst spist sand også, men lar det være altså), bensin, og vindusspylerveske. Alt dette begynte for 2-3 uker siden er 34 uker nå. Helt sprøtt, aldri hatt det sånn før....

Skrevet

Åååååå... Kjeller- og loft lukt kan jeg aldri få nok av.. Samboer lurer på om jeg er blitt gal.. Hehe.. Også MÅ jeg bare ha isbiter.. Tygger og knaser på de dagen lang.. Mmmmm :)

Har variert gjennom hele svangerskapet ang hva jeg har hatt dilla på, men det startet med pølse og potetmos. Deretter ble cola og troika(og dette har jeg aldri likt noe særlig). Så ble det vannmelon.. Tyrkisk pepper måtte jeg ha kun på jobben.

Skrevet

Her må jeg bare ha sjokolademelk hver dag...aldri brydd meg om det,men måtte kjøpe meg en pakke nesquik her om dagen...Denne dilla har kommet først denne uka. Er i uke 36.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som sniffer vaskemidler!! :)

Guud så deilig det er med jif-universal og grønnsåpe!!! Mmmmmmm.

Og så MÅ jeg ha en stor boks med extra-tyggis. Hiver innpå 4 biter i slengen når jeg får et "anfall".... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...