nov/febmamma Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Her i huset hagler det med gullkorn om dagen.....Tenkte kanskje flere hadde noen gullkorn å dele. Her er mine bidrag: Minsten på 31/2 er med farmor på et kristent treff for småbarn to ganger i mnd, forsåvidt greit nok. Jeg trodde egentlig ikke han fikk med seg så mye men der tok jeg feil! Han drev å puslet på et puslespill han hadde fått fra menigheten i forbindelse med dåpsdagen og jeg måtte jo forstå at det var Jesus som elsket alle barna. En liten stund etterpå, helt ut av det blå sier han.: Jeg elsker Jesus, jeg må finne veien. må spørre polti!! Knegg knegg! Tydelig at han hadde fått med seg noe om å finne veien til Jesus! Så var det storesøster på 7 som sitter å ser på meg spille Tomb Raider på pcen. Som muligens kjent har Lara Croft en ganske markant glippe mellom buksa og toppen. Etter en stund kommer det ettertenksomt: Mamma, når skal hun dra på seg buksa? Flira godt ja!
Bøggly Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Ha-ha....... Ja, man skal ikke undervurdere hva de minste får med seg! *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå