Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Med jevne mellomrom blir magen min knall-hard og endrer litt form. Det kjennes ut som om livmoren er en svær muskel som strammer seg rundt babyen og holder fast en liten stund. Jeg mistenker at dette skjer hele dagen, men kjenner det kun når jeg ligger på ryggen. Det er ikke vondt, bare litt pussig:) Har snakket med noen andre erfarne "baby-maskiner" og ingen av dem har opplevd det så tidlig (jeg er 22 uker på vei). Bør jeg kontakte lege, eller er det kun livmora som trener seg opp til fødsel?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Dette kalles kynnere og ja, det er livmoren som trener seg opp til fødselen. Jeg har hatt det siden uke 18, er i uke 27 nå! )
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Glemte å si at det er helt ufarlig og veldig vanlig!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Bra! Trodde egentlig det selv også, men det er litt godt å få det bekreftet fra andre:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå