mamma >to gull Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg prøvde en ny type grøt idag, ris og havre fra nestle (blandes med vann). Og nå kaster mini opp... I 1 1/2 uke har han fått maisgrøt, men har ikke virket så begeistret, så derfor vil jeg prøve en ny. kan det være fordi det er tørrmelk han reagerer?Det samme skjedde nemlig når han har fått morsmelkerstatning.. Noen som har opplevd det samme? Er ikke noe hyggelig, for han brekker seg stakkar....
Northernlights Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Tydelig tegn på at han ikke er klar for den gørten. Prøv noe annet =o) Evt bare mm ei stund til (min var 7 mnd før jeg begynte med fast føde)
mamma >to gull Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Ja, han lider ingen nød, så trenger for så vidt ikke noe i tillegg til MM enda. Ville bare teste med grøt for å se om han sov litt bedre.. Men da tåler han tydeligvis ikke noe med tørrmelk i enda i hvert fall.. Så skal han ha grøt får vi holde oss til maisgrøten.. Han er 5 mnd. :-)
Trønderbærta Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Slik var det til gutten min også, spydde som bare det. men det viste seg at har melk allergi da, så han tålte ikke så mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå