Meg og gutten min Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 føler jeg har litt mensmurringer i magen og ryggen... de er veldig svake og absolutt ikke vonde. det er bare ¨så ekkelt. er det fler som har det slik? jeg er 16 uker.
Erisa* Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg har også hatt det slik, spesielt når jeg var like langt på veg som du. Det var ikke noe farlig, fikk jeg beskjed om. I alle fall ikke så lenge det ikke er vondt, og du ikke blør. Er nok bare livmora som vokser og strekker seg, tenker jeg:)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg var hos jordmor på mandag og fortalte at jeg har hatt murringer og kynnere. Var da 21+3, og hun sa at det var alt for tidlig for meg og skulle kjenne de såpass som jeg gjør. Hun kommanderte meg til lege neste kontroll for å sjekke at alt er som det skal innvendig. Så, ikke for å skremme, men jeg ville anbefalt en tur til legen.
Meg og gutten min Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 hmmm jeg har ingen kynnere og murringene er så svake at de nesten ikke kjennes, så det kan da ikke være så alvorlig?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Da er det nok ikke så farlig. De jeg har kan være såpass at jeg må stoppe opp for at de skal forsvinne. Og det var visst for tidlig siden jeg bare er 22 uker på vei nå. Ta det opp med jordmor/lege ved neste kontroll og se hva de sier. Bedre og informere for mye om hva som skjer. Så får de avgjøre om det er grunn til og sjekke.
Leirha Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg har også sinnsykt menssmerter innimellom. De siste dagene har de vært veldig kraftige. Har vært inne på sykehuset, og alt er normalt. Tror jeg husker at jeg hadde det sist også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå