Gå til innhold

Da går jeg i gang med ny sykemelding...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usjamei. Jeg skal jobbe 60% i noen uker fremover, så slipper jeg å være kvalm og gretten på jobb. Etter anbefaling fra sjefen min faktisk:) hun er hyggelig. det er bedre å ha meg litt enn å ikke ha meg i det hele tatt. Det var god å høre altså.

Jobber på sykehus, så det er ganske krevende til tider, med liten tid til matpause osv. Har ikke krefter til å ta vare på pasientene mine stakkars. Hvis jeg skal snakke med de hender det at jeg bare tenker på å få sette meg igejn. Noen ganger føles det som om det er like før jeg faller sammen foran de. De legger sikkert merke til at jeg er fjern. Når det passer seg sånn unnskylder jeg meg med at jeg er nødt til å ta en klokke, telefon o.l, så kommer jeg tilbak om fem minutter. Istedet sitter jeg på vaktrommet med bena på en stol de fem minuttene før jeg går tilbake med mer krefter :) bedre det tenker jeg enn at de skal tro jeg ikke bryr meg. Jeg bryr meg virkelig, jeg har bare ingen krefter...

Nå gleder jeg meg til å komme på jobb og ha nok krefter til å gjøre hele jobben min skikkelig:) hurra! Legen min v ar veldig forståelsesfull:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du kvalm enda, stakkar? Høres ikke godt ut å ha det slik!

Forstår godt at du syns det er tungt på jobb, jeg sleit skikkelig i sommer når jeg jobba på sykehus. Nå er det vanskelig nok å være på forelesning pga kynnere, så det er ikke noe jobbing på meg, men kan godt forstå deg! Spesielt den der med å snike seg inn på vaktrommet og sitte med beina høyt i fem minutter mellom hvert rom.. man føler seg bra unyttig når man er vant til å fyke rundt og ordne alt, men sånn er det bare..

Håper du klarer å jobbe i 60%, da! Hør på kroppen din og ikke vær redd for å jobbe mindre hvis du trenger det! Jeg tror ikke at man blir noe bedre på noen måte av å presse seg for hardt!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...