Ruttitutt :-) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Vi er i 5 pp og i de 3 siste har jeg hatt ømme pupper fra el til mens. Jeg tror ikke at jeg vansligvis hadde det før (men kan jo være at man tenker over det mer nå). Jeg hadde en veldig vond eggløsning for 4 mnd siden (iallefall mente gynekologen det). Jeg var på sykehuset, men de fant ingenting. Jeg tror at det er etter det at jeg har hatt ømme pupper fra el til ikm. Men denne pp så gikk jeg på en pencilinkur fra forrige ikm ca og i ei uke pga betennelse etter jeg trakk ei tann. El-testen slo ut da den bruker å gjøre, jeg hadde mye el-slim og kjente veldig godt eggløsningen (jeg får vondt på ene sida). Og nå kommer jeg til det jeg egentlig lurer på, denne mnd har jeg ikke fått ømme pupper før i dag, i dag er 6 dager etter el. Og de er litt ømme nå. Kan dette være et tegn? Ja, jeg håper og tenker og tror og spekulerer, det er vel sånn det er da man har så lyst på at det skal klaffe. :-)
evius fikk junigutt Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Heisan, ømme pupper kan være et tegn på graviditet, det er en av de tegn mange kjenner tidligst av alle tegn. Men det kan også være et tegn på progesteron og østrogenpåvirkningen som har en topp midt i lutealfasen. Så det sikreste av alle tegn er og blir uteblitt menstruasjon. Du må nok være tålmodig litt til..... Jeg ønsker deg lykke til og håper og krysser fingrene for at du er gravid )
2prinsesserogbim Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 kan vere og det kan ikke være.. vanskelig å si egentlig
Ruttitutt :-) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Ja, jeg må nok bare smøre meg med litt mer tålmodighet.. ;-) noe som jeg har litt lite av, he-he. ;-) Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå