UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Alt man skal lure på! Men i alle fall så lekte vi utafor her, er bare jord, har ikke planta plen ennå. Så tråkka jeg på en spikerlignende sak som satte seg fast gjennom plastikkskoa og inn i foten min =/ Fekk dratt den ut til slutt, blødde litt. Men er det farlig? Jeg tenker på jordbakterier å sånn, husker ikke hva det heter, som man helst skal holde seg unna når man er gravid.
Northernlights Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Hvis du har tatt stivkrampesprøyta de siste 10 årene, skal det ikke være farlig.
så var vi 4 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 det er vel i teorien en ørliten sjansen for at du kan få toxoplasmose av det, men den er mikroskopisk.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Er det når man er 14 man tar den tru? Eller 13? Jeg er 25....går den da?
Northernlights Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Aner ikke når den blir tatt.Jeg fikk "påfyll" da jeg skar meg på en spiker i 1999,som var oppe på et skittent loft. Ring og prat med noen påføden,så kan de kanskje svare deg ang faren for toxoplasmose. Tror største faren der er om man får det i seg via munnen (fingrene i kattebæsj-jord fks) Men er ikke sikker. Du kan jo behandle stedet med pyrisept,eller legge i vann foten og klemme ut det som er,og sette på plaster med antibakteriell salve.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2007 Hmmz...har ikke noen av de tingene jeg... men det er vel ikke noe akutt galt som kan skje regner jeg med, så får si ifra i mårra når jeg bestiller legetime. Takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå