Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Christina :-)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Andreas heter gullgutten min - 16mnd
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Rikke Aminda heter mi=)) 19mnd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Min er 12 mnd og heter Leon....
Jaja3snart Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Torbjørn heter gutten min på 14 mnd
fleXibel Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Linn Veronica Gerd (20mnd) Bruker bare Linn Veronica.. det siste navnet la vi til rett etter hun ble født for vi fikk tlf om at ei i fam som stod oss nær hadde gått bort Var fortsatt på fødestua..så ble en del glade........ og triste tårer..
fleXibel Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Trykka for fort.. glade fordi vi fikk vesla.. triste fordi tante gerd gikk bort..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Martin, og han er 21 mnd
Mutters_til_2 Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 Ariana Simone heter min. 12 mnd
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. september 2007 #17 Skrevet 27. september 2007 Magnus heter gullet mitt,og er 14 mnd:)
Kaja<3Linnea Kadie Skrevet 27. september 2007 #18 Skrevet 27. september 2007 jenta mi heter Linnea Kadie:) hun ble 1år på tirsdag(25.)!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #19 Skrevet 28. september 2007 Annie - 20 mnd og selvsagt verdens vakreste og som om noen måneder skal bli storesøster;o)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #24 Skrevet 28. september 2007 Mine yngste heter Brandon og Lukas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå