Gå til innhold

Hva heter småtrolla deres??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Christina :-)

Skrevet

Andreas heter gullgutten min - 16mnd :)

Skrevet

Rikke Aminda heter mi=)) 19mnd

Skrevet

Linn Veronica Gerd (20mnd)

Bruker bare Linn Veronica.. det siste navnet la vi til rett etter hun ble født for vi fikk tlf om at ei i fam som stod oss nær hadde gått bort :(

Var fortsatt på fødestua..så ble en del glade........ og triste tårer..

Skrevet

Trykka for fort.. glade fordi vi fikk vesla..

triste fordi tante gerd gikk bort..

Skrevet

Martin, og han er 21 mnd :)

Skrevet

Magnus heter gullet mitt,og er 14 mnd:)

Skrevet

jenta mi heter Linnea Kadie:) hun ble 1år på tirsdag(25.)!

Skrevet

Annie - 20 mnd

og selvsagt verdens vakreste og som om noen måneder skal bli storesøster;o)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...