Gå til innhold

Er bekymret jeg, babyen virker litt slapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanksje noen som har fått med seg at jeg fikk kraftig diare etter en antibiotika-kur. Er den 12. dagen i dag m diare. Har vært og tatt masse prøver i dag. Babyen har vært livlig hele tiden, men i dag synes jeg hun er helt slapp. Har kjent litt liv, men ikke så mye som jeg skulle ønske. Lurer på om det er vanlig at babyene har litt mer inaktive dager? Er 29+2 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har det vært mange ganger at babyen har virket roligere enn andre dager, og har jeg blitt bekymret har jeg ringt føden og forklart, og fått komme inn til sjekk. Alt har vært bra.

Men er du bekymret, er det lurt å ringe føden. Bedre å ringe mye enn for lite. De er der for deg :-)

Skrevet

Inn på sykehuset med deg. Ting er sikkert helt fint med babyen din. Det er vanlig i alle svangerskap at en har dager med litt mindre liv. Jeg har vært gravid 3 ganger.

Vel med nummer to, gikk jeg inn og fikk sjekket en slapp liten baby, og de sprettet meg opp og ut kom han ;-)

Føltes jo helt ubeskrivelig der og da, redd og skremt, og helt kritisk. Men var tidsnok ute, og vi har i dag en frisk gutt. Ingen cp, ingen hjerneskade, ingenting i veien som følge av at vi drølte for lenge.

Nå når jeg er gravid har jeg litt panikk for det samme igjen, og har vært på kontroll mer enn en rolig dag. Hver gang har de sagt alt normalt og alt vel, men kjenner du lite liv, bekymrer du deg så kommer du tilbake hit. Bedre med en sjekk for mye, enn en sjekk for lite.

Som regel sover de bare, eller ligger litt feil vei til at en kjenner, men en veldig skjelden gang, er det helt riktig at en går, og en kommer hjem med en bitte liten baby, litt før en hadde tenkt :-)

Så inn med seg, få det sjekket opp! Masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...