Gå til innhold

Ville dere ventet eller begynt prøving??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Meg og samboer skal egentlig begynne prøvingen neste mnd, men er midt i hus bygge planer også. Huset vi skal bygge står helt sikkert ferdig til desember neste år, men kanskje også før. Ville dere ventet til huset stod ferdig så man bare kan konsentrere seg om barnet når det kommer eller ville dere hoppet i det. Vi har utsatt prøvingen et par ganger allerede pga studier så jeg syntes dette er skikkelig surt:( men så prøver jeg å tenke på alt samtidig.... Huff. Hvis vi utsetter så tenkte jeg ikke lenger enn til mars, men syntes det er lenge nok da det er ett år etter første planlagte prøving:b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! hadde det vært meg så hadde jeg hoppet i det jeg:)

men nå er jo jeg så babysyk at det tipper over for meg snart.

dere har jo droppet prøvingen allerde noen ganger fordi det har kommet noe i veien så jeg hadde vært superklar da:)

men selfølgelig...det kommer jo ann på hvor mye du er involvert i husbyggingen da.er du ikke det og dere har en leilighet eller noe sånn så ser jeg ikke helt problemet.hvis ikke det kommer ann på økonomi eller noe sånt da:)

Skrevet

Tja, jeg har hverken vært gravid eller bygget hus før... Men kjenner noen som, uten sammenligning førøvrig, satset på å bygge hus OG gjøre ferdig masteren sin samtidig - det angret hun på. Det var mye mer jobb med husbyggingen enn hun hadde trodd. Hun gjorde ikke så mye selv rent fysisk, men det var visst masse avgjørelser å ta underveis, og det var veldig slitsomt/tok mye tid.

Hvis det var meg, og jeg skulle være veldig involvert med husbygginga, ville jeg kanskje drøyd det litt. Du kan jo ikke male etc, bare som eksempel (tror jeg da). Men klart, mye kommer an på hvordan formen din blir, det vet man jo ikke på forhånd. Jeg tror nok det blir greit, uansett hva dere bestemmer dere for. :) Men det hadde kanskje vært greit, hvis dere nå bestemmer dere for å prøve, at det ikke blir lagt opp til i planene for bygginga at du skal gjøre mye? Det er jo ikke sikkert du blir i stand til det. Husk at det blir jo nødvendigvis flytting inn i det nye huset, også. Min mor flyttet en gang da hun var 7mnd på vei, og anbefalte det virkelig IKKE.

Men klart, alt som må gå, det går! :)

Skrevet

tror ikke jeg ville tenkt så mye på dette, jeg ville bare sakt, ta det som det kommer, og ikke planlegge så mye på det å bli gravid, fordi det er ikke sikkert du blir det. man skal bli gravid uten og tenke på dette mye ellers for man ikke det til.og synst det er dumt og tenke på at baby som du kommer til og bærer kommer i veien for deg fordi dere bygger et hus.

hallo ,hallo, man kan jo gjøre mye selv om man er gravid ,men må selvfølgelig passe på og ikke bære noe tungt.

Det blir så koselig og få baby i nytt hus og alt er i ordnet.

Det er min mening ,men du få lytte til hjerte ditt

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...