Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 hei.. nå har jeg blitt så sår på det ene brystet at det ser ut som at jeg har brannsår på brystvorten... jeg kan da ikke amme på det... så jeg ammer på ett bryst og gir erstatning i tillegg...men hun er så ekstremt trøtt og grinete... det begynte etter at hun fikk erstatning i tillegg... er det normalt? noen som vet hvor mye erstatning som er normalt å gi en på 5 uker i et måltid?
Poteto Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 dei sier at barn som får mme såver mye mer.. så kan ha noe med det å gjøre.. eg gjer mme, og jenta såver utroli godt amm først, så gjer du mme.. lag ca 100 ml, så ser du når ho er mett lykke til med sår og mme
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 tusen takk for svar... jeg får dårlig samvittighet pga erstatningen selv om jeg ikke har så mye til valg... men hun blir jo ivertfall god og mett...=)
Poteto Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 ikke ha dårlig samvittighet.. blir bra i puppen du og la jenta di bli god og mett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå