mamma07&09 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Prøver her siden det ikke virker å være noe særlig aktivitet på keisersnittdebatten. Jeg tok altså keisersnitt for en uke siden og i går sluttet jeg helt å blø. har ikke blødd noe masse siden fødselen heller i grunn. Når lurer jeg på om dette er normalt, siden en renselse vanligvis varer i 6 uker etterpå. Noen som har hørt om eller opplevd å blø lite og bare en kort periode? Begynner å bli litt bekymra her.. Håper på mange svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå