Gå til innhold

Renselse i bare 6 dager, noen flere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her siden det ikke virker å være noe særlig aktivitet på keisersnittdebatten. Jeg tok altså keisersnitt for en uke siden og i går sluttet jeg helt å blø. har ikke blødd noe masse siden fødselen heller i grunn. Når lurer jeg på om dette er normalt, siden en renselse vanligvis varer i 6 uker etterpå. Noen som har hørt om eller opplevd å blø lite og bare en kort periode? Begynner å bli litt bekymra her.. Håper på mange svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...