Gå til innhold

Fest under prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg er bare i min andre pp nå men ønsker jo veldig sterkt å bli gravid.. Det jeg lurer på er om det er noen andre som ikke sluttet helt og drikke mens de var prøvere. Jeg skal på fest på lørdag og lurer på om jeg kan drikke. Vil ikke gjøre noe som kan skade sjansen for å bli gravid, men ønsker jo og ha det gøy på festen og ikke avsløre at vi er prøvere for alle andre ennå. Jeg har mest sannsynlig eggløsning i dag/morgen (ikke testet positivt ennå, men har kun testet i går og skal teste igjen i morgen). Hva syns dere?? Burde jeg la være og drikke på lørdag, eller er det helt greit om jeg gjør det?? Håper noen kan komme med noen tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann....

Jeg har ikke sluttet og feste selv om jeg prøver=)

Går ut i tiden mellom IKM-EL....

Etter EL tar jeg det med ro, et glass vin eller fire, men ikke på "fylla".

Gjør som du kjenner selv er best du, det beste ville vært å lavær, men.....

Skrevet

Synst du skal drikke med god samvittighet jeg! Tror nåkk jeg kommer til å gjøre det også! Vil heller ta en test før jeg drikker, så kan jeg se om jeg er gravid eller ikke..Er det positiv test, drikker jeg seff ikke!!

Skrevet

Om du har EL i dag/morgen bør du jo ikke drikke, om egge setter seg. Det er jo den første tiden den største skaden skjer da... Om man skal drikke bør det skje mellom IKM og EL. Men det er jo opp til hver enkelt da. Bare min mening dette.

Skrevet

Joda, her tar jeg meg en fest hvis jeg føler for det.

Setter ikke livet mitt helt fullstendig på vent bare for at vi prøver å bli gravid.

Da hadde jeg rett og slett gått på veggen. Spesielt siden vi har prøvd å bli gravid i over 3 år.

Så saken er jo den at vi vet aldri når det skjer, og uansett så tar de uker før forsteret får næring fra deg.

Så ta deg en fest med god samvittighet!!

Skrevet

Hei:-)

Personlig har jeg aldri drukket i tiden mellom eggløsning og mens i tilfelle jeg er gravid. Har blitt gravid veldig kjapt begge ganger så da er det jo lett for meg å si. De som prøver i månedsvis skjønner jeg godt ikke kan leve slik, det vil jo bli en ekstra påkjenning, med veldig fokus hele tiden på situasjonen de er i. Jeg tenker at jeg holder meg unna alkohol i et halvt år eller noe nå, hvis jeg ikker er blitt gravid innen det så vil jeg heller ta ting som de kommer og ikke leve som jeg skulle vært gravid i åresvis..

Skrevet

Tar meg selvfølgelig en dram mellom mens og eggløsning:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...