Gå til innhold

Vogn??????????????

2hærligegutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, vi har en 02 mod Simo Duo vog, har hvert kjempe fornøyd med selve vogna, men den er med selv regulerende kalesje som bare har hvert plunder. Og den er veldig godt brukt. Hadde hvert så morsomt å ha en hewlt ny vogn, men samboeren er ikke helt enig. Kan jo drømme om kansje pappa eller svigers har lyst til å spandere en ny. Får se på nyåret når salget starter, om sambo blir litt mere villig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnas hus har jo simo duo og kombi + brio happy på salg nå, ut neste uke hvis du har lyst på ny! de selger de for 4999,- ikke så verst pris.. selv har jeg investert i en splitter ny TFK-vogn, hadde en vogn fra før som var ny i 2005, men den er veldig godt brukt, og eldstemann sover fortsatt i den i barnehagen på dagen, så fant ut at vi like gjerne kunne kjøpe en ny vogn! Veeeldig fornøyd med den, selv om den var i overkant dyr, men iom at sportsdelen er så liten på den, og vi kan ha den så lenge nr 2 trenger vogn (trenger ikke å gjeninvestere i en ny og mindre sportsvogn) så fant jeg ut at det var greit! =)

Lykke til med overtalingen av din mann =)

Skrevet

vi har en emmajunga sportsvogn fra 2005 vil du kjøpe den? kan få den for 2500 :)

Skrevet

Hvis jeg får overtalt sambo. blir det nok Simo igjen, men det kan hende jeg vurderer kombi siden vi får barn i april denne gangen, og barnet vil ha vokst ut av bagen innen vinteren og voksipose trengs igjen. Forigemann er født i november og da var det veldig deilig med en så stor bag. Er egentlig veldig fornøyd med Simo både i str. og trillekomfort

Skrevet

Hvor lenge brukes liggedelen/ bag ca??

Skrevet

Med den store bagen til duo vogna brukte jeg til sønnen min var 8-9 mnd. Det er mye bedre plass i den enn bærebagen i en combivogn. Det blir jo som en bagvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...