L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 og i dag er det termin dato!! Det magiske tallet som jeg har ventet så lenge på Men det virker ikke som han har noen planer med å komme ut med det første! Var på kontroll i dag og de sa at han hadde det kjempe fint, stortrivdes var vel ordet de brukte:) hehe. Jeg har vondt, er hoven (2 på ødem) og SLITEN! Vil bare at han skal komme nå... Har prøvd en del kjærringråd, og i tilegg har vi hatt sex 1-2 ganger for dag den siste uka... Men nada resultat. Og fullmånene i går kveld gjorde heller ikke noen innvirkning! *syte syte* Noen som kan sende meg litt fødestøv???
Påtjukka og Tobias Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Hei.....er i dag 6 dager over termin....vet hvordan du har det..kjipt...sender bittelitt fødestøv..selvom jeg trenger det selv..hihi...************************************ Det er virkelig kjedelig å gå og vente.....men har selv stor tro pa han kommer når han er klar...man må bare smøre seg med tålmodighet...ikke så lett noen ganger...men... Men jeg tror slimproppen har gått hos meg....litt igår og litt til idag... Men ifølge jm var ikke det noe sikkert tegn.....skulle så gjerne ønske at vannet gikk for da vet man litt mer liksom... Ønsker deg masse lykke til L-O-V-E.....håper det skjer noe snart..... tvi tvi...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 ************************************* sender litt tilbake:) hehe.. Ja en blir liksom litt lei, og det er jo så mamge som ringer/sms osv som spør "skjer det ikke noe". Alt i beste mening, men det gjør at en fokuserer enda mer på at ting tar tid:) hehe... Ja det er ikke stor annet å gjøre enn å vente, han kommer når han er klar:) Det har iallefall jeg forsått nå hehe... Masse lykke til )))) Du skal se at du føder snart:)
line_n & sara Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 til dere begge! *************************************************** & ***************************************************
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 tusen takk:)))
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 hei,eg har også termin i dag,meeen ingen baby enda. er såå sinnsykt sliten å lei,men ingen kjærringråd virker på meg så må vel belage meg på overtid,sukk!!! førstemann til mølla?)
Kristin* Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Jeg har også termin idag, men han vil ikke ut ennå nei. Må bare vente da.....
Gjest Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 ingen baby her heller.. vært på termindag shopping og alt men ingen baby sitter her me maaasse press og på shoppingrunden fikk eg så mange "vridninger" i underlivet at eg ante håp.. men når jeg la meg ned litt så er det heeeeelt rolig så nei.. blir nok ikke baby i natt heller jaja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå