Gå til innhold

Odenwälder dunpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært oppe før, men fant ikke igjen den tråden. Altså, de har salg på disse på barnas hus, men de er allikevel billigere på lilleprinsen.no. Så leser jeg at det er forskjell på disse posene og de som barnas hus selger. Ser klin lik ut.. Stemmer dette? Er da den ene bedre enn den andre eller.. Litt forvirret kan en si..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte en mail til Rita på Lilleprinsen og spurte om forskjellen. Hun sa at posene med bamsen inni som hun selger har teknisk fyll, mens de på BH er med dun. Lammy xl som hun selger er med dun. Jeg er for min egen del ikke i vil om at jeg skal ha pose med dun, men det er jo som du vil :-p

Skrevet

Så du mener dun er best.. ? Hva er egentlig teknisk fyll?

Skrevet

Det er fiberkuler. Hmm.. Hvordan skal jeg forklare forskjellen? Vel, når mini ble født, kjøpte vi ei dyne til vogna og ei til vugga. Den ene med dun, og den andre med fiber. Den er mye tykkere enn dundyna, og jeg synes ikke den blir like varm. Det vil si at det skal mye mindre til av dun før den blir god og varm. Dessuten er dun et naturmateriale, og vil bli mindre klam hvis det blir litt vel varmt inni der.

Skrevet

Vet du hvor lang den på barnas hus er? En annen ting, noen av de kan åpnes under slik at sko titter ut, er dette kjekt eller unødvendig monn tro?

Skrevet

Lengden husker jg sannelig ikke... Men jeg konkluderte med at den sikkert var lang nok til mini ikke sitter i vogna lenger.. hehe... Det med underåpning er sikkert både-og. Greit når unga blir store og har sølete sko etter en dag i bhg, men man kan jo faktisk ta av sko også.. Og plusset i andre retningen er jo feks at det kanskje lønner seg å ha mest mulig hel pose, ifht å ha glidelåsåpning der? Ikke vet jeg.

Hvilke poser fra O har bunnåpning?

Skrevet

Sånn var dem ja.. :-) De er skikkelig fine da :-) Gleder meg til å få min i hus!!! Med dun ;-)

Skrevet

Tydeligvis forskjell i dposene fra Odenwälder med bamse inni.

Vi kjøpte på babyshop til snuppa skulle bli førdt for over 1,5 år siden og vår er med dyn. En av våre beste invisteringer til henne:

Anbefaler den virkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...