Gå til innhold

føler meg dårligere nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det ikke nå man skulle bli bedre??? var ikke mye dårlig på 1.trimester, men nå begynner alt å komme... jeg tisse MASSE, jeg våkner om natta og er kjempe kvalm, sulten hele tiden. føler meg helt utslitt og ønsker bare å sove, og har en helt forferdelig hodepine.

fler som føler seg slik? jeg er 16 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du.

jeg er 20+4 og er ennå kvalm..

så du er nok ikke den eneste. har hodepine ganske ofte, plages med å sove, kalme når jeg er sulten/mett.

så eneste er vel bare å vente vil jeg tro.

Skrevet

Jeg også er kvalm enda, tisser ofte, har hodepine og er trøtt. Jeg er også frustrert fordi det er tredje gangen jeg er gravid. Mye av grunnen til at jeg har kommet meg velberget gjennom den først tiden har vært vissheten om at alt blir bra rundt uke 12....nå er jeg 17 uker på. Rimelig slitsomt ja. Kanskje kvalmen ikke gir seg denne gangen?? De to andre gangene var jeg riktignok MYE sykere de første ukene. Jeg holdt ikke på noe mat. Denne gangen er jeg stort sett bare kvalm morgen og kveld, samt når jeg er sulten eller for mett. Håper det blir bedre snart for oss alle. Hvis ikke får vi trøste oss med at det tross alt er verdt det!!!! Lykke til!!!

Skrevet

Hvis det er noe trøst, så var jeg kvalm og trøtt og sliten og det som var helt til uke 18 men etter det så har det plutselig forsvunnet alt sammen :)

Har myyye mere ork nå, så det kan være det bare gir seg litt senere, er jo så individuelt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...