Vesle mor Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Mamma ringte og inviterte eldste sønnen min med på hytte tur.. Han er 3år.. Det er ifra fredagen til tirsdagen... Synes det er litt lenge.. Det er 4timer kjøring.. han har bare vært borte 3ganger før.. En natt om gangen..
Poteto Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 viss han har eit godt forhold til mor di, så kommer dei til å kose seg mye tror eg så kansje du bør prøve..
Vesle mor Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 uff, ja det koser seg veldig sammen.. bare jeg som ikke liker å være ifra han..
___ Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg ville sendt datteren min avgårde med god samvittighet. Hun er litt yngre. De får det sikkert kjempefint.
Elle Vilde Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 ville ikke vært i tvil med min tråring, hun hadde fått dra - hvis hun selv hadde lyst...
Vesle mor Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 har spurt han om han vil være med bestemor og bestefar på tur.. han sier nei... være hos mamma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå