L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 og i dag er det termin dato!! Det magiske tallet som jeg har ventet så lenge på Men det virker ikke som han har noen planer med å komme ut med det første! Var på kontroll i dag og de sa at han hadde det kjempe fint, stortrivdes var vel ordet de brukte:) hehe. Jeg har vondt, er hoven (2 på ødem) og SLITEN! Vil bare at han skal komme nå... Har prøvd en del kjærringråd, og i tilegg har vi hatt sex 1-2 ganger for dag den siste uka... Men nada resultat. Og fullmånene i går kveld gjorde heller ikke noen innvirkning! *syte syte* Noen som kan sende meg litt fødestøv???
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 kjenner følelsen! Har termin i morgen. Får trøste oss med at det hvertfall bare går fremover:)
Mammamia;-) Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Trenger også fødestøv! Hadde termin i går - og ingenting har skjedd....
Truseprinsesse Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Masse fødestøv til dere alle!!! Blir spennende å høre åssen det har gått.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 har faktisk sett etter deg i dag LOVE... var sååå misunnelig en stund her da jeg trodde du hadde fått hell med deg på den store dagen... Jeg for min del kjenner av og til noe vondt og blir sååå glad når det vrir seg i underlivet men d e liksom d... jeg har brukt termindagen min til å være ute i solen, bakt tebrød til besøk etter fødselen og vasket hus... men ikke DET heller var noe hjelp for lillegutt... jaja... sender deg en porsjon fødestøv jeg... det er magisk :D
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 ja vi er begge på termin dato i dag ja:) Litt kjedelig å gå over, men er vel sånn en må regne med! ! Må få høre om det skjer noe med deg da etterhvert:) *********************************************** *********************************************** masse fødestøv er herved sendt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå