hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Sønnen min på 10 mnd har plutselig begynt å gråte Hysterisk, som om han er livredd når jeg legger han ( han har lagt seg helt fint før). Han våkner etter noen timer og hyyyler og er nærmest utrøstelig . Som om noen har skremt vettet av han. Han er jo i den alderen hvor jeg så og si aldri får en kos eller han sitter i ro på fanget mitt. Men i natt lå han bare tett inntil meg og suttet på fingeren, tok jeg han opp for å legge han i sengen ble han hysterisk igjen. Har kjøpt natt lys og har latt et lite lys stå på når jeg legger han, men det virker ikke. Det har vært slik i en uke nå. Noen tips på hva jeg kan gjøre, og er dette nattskrekk eller er han mørkeredd.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2007 skyver denne opp litt jeg
Cat.68 Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Vanskelig å si egentlig. synes kanskje han er litt for liten til å ha fått det ennå. Min sønn har hatt nattskrekk og det er forferdelig. Han våknet og skrek og ropte hysterisk. Han såg rett på meg men såg egentlig noe annet. Det går ikke å "vekke" de. man må bare prøve å snakke rolig til dem til anfallet går over. Snakk med helsesøster så kan hun sikkert fortelle deg om det kan være nattskrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå