Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 he,he så bra du syns det da... vokser fort ut av det... prisen var 1699 på babyshop... syns dette var litt tungt å bære. Valgte Acta Graco sitt med base. Var skikkelig lettvindt å få inn/ut av bilen + lettere..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Ok... trodde var en 3000 jeg... hehe... grunnen til at jeg kommer til å velge et fra HTS er at jeg får bra med prosenter der.. men synd det var litt tungt da...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 ja det er jo bra :-) er sikkert ikke store forskjellen på vekta uansett. og er jo et pluss at izi sleep kan legges heeelt ned :-) blir sikkert bra - løp og kjøp!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Nei, også de er jo fine da... ) er så morro å handle til den lille altså!! så ja, jeg skal løpe og kjøpe! hehe..
Leon+Ava Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 i hamar så kostet det 999 kroner for den gule med forskjellige andre farger og den blå med hawai type lignene blomster. Jeg syns den blåe er kjempe fin.
2. gutten har kommet Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 HTS Besafe izi sleep veier dobbelt så mye som f.eks Maxi Cosi. Hvis jeg ikke husker helt feil så veier Maxi Cosi 3 kg mens izi sleep veier 6 kg. Kjenn på forskjellen når du er i butikken, jeg skrinla planene om izi sleep med en gang når jeg kjente hvor tumgt det var, 3 kg har litt å si når babyen vokser og vokser, blir veldig tungt å bære setet med baby oppi etter hvert
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 kostet 1699 + 300 for den skjermen åver. Kjøpte en sånn blå til første mann:) å var super fornøjd, sellom den er litt tyngre en den andre
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Dere snakker om at HTS besafe izi sleep kan legges helt ned....Gjelder det også under transport i bilen og?? Vi har nemlig leid ett sånt sete gjennom IF,men syns det var litt rart at det ikke kunne legges ned under transport liksom,..:0)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 nei er ikke under transport.... ) bare ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå