Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Fikk vite for ikke så lenge siden at ei venninne av meg har hatt sex med pappan til lucas, ikke nok med at hun har hatt sex med han.. det var mens jeg gikk gravid... Noen reagerer kanskje ikke på det.. Men jeg føler meg så enormt skuffa over at mens jeg gikk gravid og var enormt alene i svangerskapet fordi han var drittsekk mot meg så gikk hun hen og hadde sex med han.. faren til mitt barn.. jeg synes det er ekkelt og rart! gjør en god venninne slikt da??? Da jeg først ble kjent med barnefar la hun ut garnene etter han, men jeg varsla fra at vi har faktisk noe på gang så jeg hadde satt pris på det om du ikke la deg etter han.. Jeg sa det ikke på noen barnslig fjortismåte altså, jeg sa det saklig og forklarte at vi drev på og at jeg var forelska i han.. (da var jeg allerede gravid, bare at jeg ikke visste det enda).. barnefar har lagt seg etter flere av venninnene mine og de har avvist han fordi de mener det er en selvfølge... men denne venninna har altså ikke gjort det.. det verste er vel at hun ikke har nevnt med ett ord at hun har gjort noe med han.. hun har bare holdt tett og vært såååå venninne liksom.. jeg er så skuffa over at hun kunne finne på å ha sex med han mens jeg bar hans barn i magen... burde jeg ta det opp med henne? jeg kjenner det gnager meg ofte denne saken.. vet ikke om jeg klarer fortsette være venn med henne når dette plager meg:( overreagerer jeg???
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Åj...for en `god` venninne...not!! Hun er ikke verdig å bli kalt for venninne... Hadde tatt det opp med henne,så hadde jeg bedt henne dra dit peppern gror... Sånne venner trenger man ikke.. Klemmer til deg...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 du overreagerer virkelig IKKE, jeg hadde blitt forbanna så det holder, og hadde avsluttet vennskapet uten problemer - man trenger ikke svikere til venner.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 var godt å høre at jeg ikke overreagerer, noen er jo sånn ja men du har ikke enerett på han, men det var så dårlig gjort å ha sex med han mens jeg gikk gravid med hans baby:(
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Ja,det finnes jo en uskreven lov når det gjelder venninner da....... Hadde blitt drit skuffet om dette hadde skjedd meg.... Og kan love deg at hun ikke hadde vært min venninne etter noe sånt... Falske tøs...hu venninna di....min mening!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 synes det er aller verst at hun har tidd om det og bare fortsetta vennskapet som om ingenting er skjedd.,. akkurat som om hun trodde jeg aldri kom til å finne det ut:(
WP-TLogPeanut Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Hvem trenger fiender med slike venner :s
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Xen min (ikke barnefar) la seg etter venninna mi en gang de var ute og ikke jeg. noen dager etter kom hun hjem til meg og gråt. fortalte at han hadde lagt seg etter henne og hun hadde avist han. hun hadde så dårlig samvitighet. hun hadde gitt han 1 uke på og si det selv. noe han ikke gjorde. jeg syns venninna mi opptredde som en venninne. din "venninne" fortjener og bli slått hardt i hodet med en hammer. andres leketøy leker man ikke med. spesielt ikke venninners leketøy
Gjest Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 uff ja vet dere hva annet hun gjorde eler? det var før jeg visste at hun hadde hatt sex med han.. fikk sms fra henne om at kan du be (x) om å slutte å sende meg sms, jeg er ikke interessert.. jeg bare jo det kan jeg vel.. to minutter senere får jeg ny sms.. hvorfor sender han meg bilde av ungen sin (altså vår sønn).. jeg får helt panikk av mann og barn og det gjør meg bare mindre interessert.. kan du be han slutte??? jeg svarte at jo det kan jeg vel, han sender vel bare bildet for at han er stolt av ungen sin da.. fikk tilbake igjen.. be han slutte!!! .... eeh ja.. altså barnefar som sendte mld og bilde av lucas til henne da.. og jeg skulle liksom be han slutte.. etter hun har hatt sex med han og greier... hva med å tenke på at jeg var gravid med han da de hadde sex.. hun som liksom får helt spader av unger og greier...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 jeg holdt på og skrive at hun måtte være 14 år mentalt sett. men så kom jeg på at en gjenomsnittlig fjortenåring kom til og bli fornermet av det utsanget... da erklerer vi henne herved som et menneske du ikke har som venn. du trenger ikke ha henne som uvenn med mindre du selv ønsker og bruke tid på og ha en uvenn. det er mange der ute som du ikke har som venn og som ikke er uvenn. som rett og slett bare er mennesker som du ikke gidder og bruke tid på og snakke med. hun kan være en av de. det passer hun til :-) hadde vært litt morro og bare sende en meld "jeg har tenkt litt og jeg har funnet ut du ikke har de kvaliteter jeg ønsker hos en venn, du er heller ingen uvenn, bare ett menneske der ute som jeg ikke har noe behov for og snakke med på lik linje med så mange andre" det har jeg altid hatt lyst til og skrive/si til noen. lurer på hvordan de vil reagere. innser at dette innlegget er litt under gjenomsnittet barnslig. men dog litt over gjenomsnittet ærlig :-)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 hehe jeg lo godt når jeg leste svaret ditt mortilgunnar:D Enig i at det hadde vært gøy å se hvordan en person hadde reagert på det og jeg sa faktisk noe lignende til ei jeg var venn med før.. sa vel noe som at jeg føler vi ikke har noe til felles lenger og jeg vil ikke ha deg i livet mitt fordi du har ingen plass der lenger og vi har forskjellige interesser nå så jeg tror det er best vi avslutter vennskapet.. vet du hvordan hun reagerte? hun reagerte med å true meg med å melde meg til barnevernet.. da hadde jeg ikke født enda engang.. Man kan vel lett skjønne at henne er jeg absolutt ikke venn med lenger og ikke er jeg spesielt glad i henne som menneske heller, egentlig syns jeg bare hun kan få bli påkjørt av en buss og bli grønnsak.. det er kanskje stygt sagt av meg men at ett amfetaminvrak truer meg med barnevernet fordi jeg ikke vil være hennes venn lenger når jeg er mor og ikke ønsker slike mennesker i nærheten av mitt barn, ja det kvalifiserer til å bli påkjørt av en buss:P
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 OK.....etter å ha lest på denne sida i ti minutter finner jeg ut at venninna di har ligget med eks-typen din mens du var gravid, og at du er skuffa over det. Men samtidig visste du ikke helt sikkert at han virkelig var faren til babyen før nå. Visste venninna at du var gravid? Visste han at han var faren? Visste HUN at han var faren? Håper ikke sønnen din virkelig er en av de få (ca 500-600 stk) som heter Lucas - tenk så moro for ham om dette skulle dukke opp på nettet om en ti-tolv år!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #14 Skrevet 28. september 2007 jeg var usikker en liten stund ja iogmed at jeg hadde null peiling på graviditet og ikke visste når man ble gravid osv.. men når jeg fikk vite ca dato jeg ble gravid var jeg ikke usikker lengre siden det var en måned mellom bf og en annen.. ja hun visste, ja han visste og ja hun visste det å for å svare på de tre spørsmålene... klart han heter lucas, og hvorfor hadde det vær så ille?? innen den tid han er stor nok til å surfe nettet så har jeg nok fortalt han på en pen måte sannheten om hvordan akkurat det lå an for jeg tror på åpenhet og om han skulle finne ut at akkurat dette er meg så har det ingenting å si.. så hvor er problemet du prøver å finne og nagle meg med?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #15 Skrevet 28. september 2007 Ok, så du forteller tiåringen din hele sex-historien til deg og din krets av barnefar, kanskje-barnefar, eks-venninne.... Men tror du at han synes det er like kult om hele kammeratgjengen hans vet alt dette?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. september 2007 #16 Skrevet 28. september 2007 hva er egentlig skjangsen for at dette dukker opp om 15 år?? jeg ser ihvertfall nytteverdien i og kunne dele sin historie med andre i samme eller lik sitvasjon. alt man sier til andre kan slå tilbake på en selv. men jeg er ihvertfal avhening av og kunne diskutere og snakke om ting selv om folk som kansje ikke ønsker og vite det kan lese det som står. hva skal vi ellers gjøre? sitt med alle sorger og gleder helt alene?
Gjest Skrevet 28. september 2007 #17 Skrevet 28. september 2007 hva har en tiåring på dib å gjøre? Nei jeg forteller sønnen min som helst er i tenårene da at det var litt usikkert i starten hvem pappan var og det tar han ikke skade av å vite! Hvordan kan hele kompisgjengen hans få vite det? er det en hel haug fjortisgutter inne å raider dib om 13- 14 år tror du?? tror du innleggene mine bare popper opp innen den tid og han og de fatter at akkurat jeg er hans mamma og at det er akkurat han lucas det er snakk om? herregud get real!!! det JEG lurer på, er hva problemet DITT er, for såvidt jeg husker handler ikke denne tråden om hvorvidt lucas får vite dette.. DENNE tråden handler om at jeg er skuffa over at venninna mi hadde sex med pappan hans! Og sålenge du ikke har noen gode råd å komme med angående den situasjonen synes jeg egentlig du kan passe dine egne saker og finne noe bedre å komme på enn å stille spørsmål ved min gjøren og laden!
Reese Skrevet 28. september 2007 #18 Skrevet 28. september 2007 hm..hehe, ska sei denne tråden fekk sving på seg gitt. Og bare får å ha sagt det så er sjangsen lik null for at Lucas kommer til å vite noen ting så get real som sagt anonym! Ang venninna di så er hun null verdt i mine ører. Slike venner trenger man IKKE. Spesielt ikke som nybakt mamma og alt som hører med. Du bør kutte ut denne såkalte "venninna" di Tigern, for husk at man har bedre av få gode venner enn mangedårlige. Jeg hadde sendt henne den meldingen som "mortilgunnar" foreslo. Det hadde vært bra sagt, og hun kunne ikke ha maldt deg til barne vernet for vi vet alle som en at du er en god mor:) Må bare kommentere det en sa her om navnet på ungen din. Kan ikke være mye i hode på enkelte folk der ute for det navnet er et av de mest populere navnene akkurat nå, og gjett bare hva navnet poå min unge blir om jeg blir så heldig å få en gutt en gang! LUCAS:) Kjempe navn:) Klem t deg:)
Miriam 27.04.06, fikk 13.03.06 Skrevet 28. september 2007 #19 Skrevet 28. september 2007 for det første så vil jeg si at hu virker ikke til og være en verdig venn.. du fortjener bedre enn hu.. =) og det andre.. alle innleggene på dib pleier vel og bli sletta en gang i året, sånn ca rundt nyttårstider.. så sjansen for att lucas om en 10-15 år finner tilbake til disse innleggene her er vel heller minimale.. =P
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #20 Skrevet 28. september 2007 Fjortisproblemtikken blomstrer ja.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #22 Skrevet 29. september 2007 hehe ja det er meget lite sannsynlig at lucas noesinne leser denne tråden:) haha ja det var ett godt forslag, jeg skal snakke med henne har jeg bestemt meg for, jeg vil ikke ha venner som går bak ryggen på meg på den måten når jeg er på det mest sårbare stadiet i livet mitt (når jeg var gravid).. det varmer å høre at du mener jeg er en god mamma, jeg gjør mitt beste og håper alltid det er godt nok:) jeg elsker navnet lucas, kjempegøy at du å vil kalle gutten din det om du får en gutt en dag:) klem til deg vennen:)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #23 Skrevet 29. september 2007 takk for det miriam:) ja disse innleggene er nok borte lenge før jeg lar lucas røre en data:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå