Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 er så slapp og sliten og har urinveisinfeksjon ... er i tillegg litt småkvalm og svimmel ... pluss at det kjennes ut som om jeg har bronkitt .. helt sår i halsen / spiserøret ... kan det være svangerskapsforgiftning ??
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg fikk svak forgiftning sist. Ble hoven som en ballong og høyrer blodtrykk. Ikke noe halsvondt. Hører ut som du er blitt kjøla. Men ta en tur til legen om du er usikker.
Mulle :) Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Nei det er det nok ikke.. Svangerskapsforgiftning: Vann i kroppen, Proteiner i urinen, pannehodepine, flimring foran øynene.. Vondt under ribben.. Jeg hadde alt dette og jeg hadde svangerskapsforgiftning med begge 2
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 håper det bare er en forkjølelse ... !
Northernlights Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Hos meg var det høyt BT,MASSE vann i kroppen (så mye,at skoene slett ikke passet),vondt i hodet og veldig slapp. Fikk usigelig vondt i ene skulderen helt plutselig,og ble da igangsatt i uke 37 pga høyt BT. (smerten i skulderen kom av blodtrykket) La dem ta BT og en urinprøve av deg,så får du svar på om det er det du har. Men det høres ut som en helt vanlig betennelse i kroppen din. Virus eller bakterier;ikke godt å si. Gå til legen =o) God bedring!
Northernlights Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Hva med å testes for svangerskapsdiabetes? Hvis du MÅ ha masse vann, ville jeg fått det sjekket.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 leverte en urinprøve på tirsdag og den gav utslag på +4 .. så går på tabletter mot uvi nå ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå