Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Er idag 25 uker på vei, og har hatt en masse kynnere, sterke kynnere, og en stund kom de med bare 4 minutters mellomrom . Noen som vet når man skal kontakte føden ?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg ville også ringt. Så får du sikkert komme inn for en sjekk:) Masse lykke til, til deg:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg ringte, og da svarte jormora at jeg måtte kontakte fastlege, og var det tider på døgnet hvor man ikke fikk tak i faslege måtte man ta kontakt med mottaket på sykehuset, slik at de kunne sende meg videre og noe var i gang .
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Om noe var i gang skulle det stå .
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Ring rett til føden, på sykehuset du skal føde på du, og forklar situasjonen! Da tar de deg garantert inn. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Hvordan gikk det med deg? *Krysser fingrer og tær*
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 27. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2007 Sånn, ringte å "krevde" å få komme inn til skjekk . Var på skjekk, fikk tatt UL og de vurderte med at barnet har det helt fint, men jeg har overanstrengt meg og har fått beskjed om å ta det med ro til over helga. Deilig å få bort beskymringene Var jo nesten redd for at fødselen skulle starte
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Så bra:) Flott at du fikk sjekket det!!! Du får kose deg og ta det med ro i helga:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Jeg har hatt masse kynnere, spesielt på kveldstid hvis jeg har vært travel hele dagen, er nok forskjell på hvor godt vi kjenner at livmoren øver seg. Går over hvis du slapper av ja, men hvis du er i tvil om det er kynnere eller premature rier så skal du kontakte føden...
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2007 Takk for svarene
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Jeg har hatt mye sterke kynnere i det siste.. 25 uker på vei jeg også.. Alt er bra med barnet, det er kun jeg som stresser mener legen.. Fikk beskjed om å legge en varmepute på magen når de kommer, og jeg skal ta magnesium.. det skal visst hemme kynnerne litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå