Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Vet jeg ikke skal henge meg opp i det, men har faktisk gått opp 10kg siden jeg ble gravid! var hos jordmor i dag. Er jo bare i uke 21! Hvor skal dette ende..? Hehe! Flere eller? Sign anonym... Huff...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg er 22 uker og har gått opp 5 kg, men alt dette med vekt er så individuelt! Jeg tror ikke du skal bruke så mye tid på å sammenligne deg med andre, fordi vi har alle så forskjellig utgangspunkt! Hvis du spiser sunt, og ikke stapper i deg for mye søtt, så trenger du ikke stresse over 10 kg. Du kan faktisk ha en del vann i kroppen som ikke nødvendigvis synes, som kan utgjøre en del av vekta di (3 -4 kg vann jevnt fordelt på kroppen, synes ikke nevneverdig)!
amy_de Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg hadde gått opp ca 8 kg i uke 21 er snart i uke 26 og har gått opp 8,5, så det går litt i rykk og napp. er ikke sikkert du fortsetter å legge på deg i samme tempo framover, uansett om du gjør det, prøv så godt du kan og ikke tenk på det. Verden er så mye greiere når man tenker på de hyggelige tingene ved graviditeten! Lykke til
Astrid21 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ikke tenk på det du..Er i uke 27 og gått opp 10 kilo..Tenker på slanking etterpå
vipsen*en av hver* Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Det går fort av igjen.. jeg gikk opp 19 kg sist og noen dager etter fødselen var 15 kg borte igjen.. så bare spis sunt så skal du ikke bekymre deg for mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå