6Ymamma Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Det gjør jeg....trøtt er jeg også *gjesp*
mammatil2små Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 ja, sitt bare å vente på at samboern min ska komme hjem og lilletøtta våkne, for vi ska nemmli i bursdag idag.
6Ymamma Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Ok, har nå noe å se frem til. Jeg er sliten jeg nå. Lillemann krabber rundt her.. ser egentlig frem til han skal legge seg. Jenta mi er hjemme hos sin far i helga, og min kjære sambo er på jobb på ubestemt tid...kommer sikkert hjem i natt en gang.
mammatil2små Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 ja, da skjønne æ at du e daff og sliten:) Blir godt å slappe av i kveld da! kor gammel e gutten din da?
6Ymamma Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Han er 7 mnd=) Aktiv liten krabat! Begynte å åle seg på gulvet da han var 5 mnd.. Så han er tidlig ute!! Ligger en stor haug med klær som skulle ha blitt bretta sammen her, men det får gubben gjøre i morgen! Jeg er møkk lei! Nå er det hans tur hehehe Jeg hadde en storvask av huset i går, så nå kan min sambo gjøre det lillle der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå