Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg sliter sånn fra når klokka er rundt 14 til 17-18.. Er trøtt som en strømpe! Sover sikkert 9 timer om natten, bortsett fra tissepausene, men jeg er likevel stuptrøtt nå.... Greit at det var slik i starten, men nå i uke 17? Flere som har det slik?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg.........er kjempetrøtt! Sover godt om natten. Ikke oppe og tisser engang jeg. Leverer snuppa i bhg, drar hjem og styrer litt hjemme før jeg må ta meg en times dupp. Så legger jeg meg til "vanlig" tid om kvelden. Ikke noe problem å sove her nei.
sikat Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jepp! Trøtt som en strømpe! Nå har jeg ei skikkelig sløveuke, er hjemme alene denne uka og føler dermed at det er lettere å sove lenge middag eller gå å legge seg kl ni på kvelden, hehe, og det er SÅ godt
Vårgutten-08 <3 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg er 14+1 "bare" da, men trøtt jeg og! Sliter på samme periode av dagen som deg:) Sikkert heeeelt normalt:) Satser på det!
~Mita~ Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg har det også slik, men jeg er hellig overbevist om at det er fordi jeg er opp for å tisse minst 4 ganger om natten. Jeg er i uke 18 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå