sikat Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Er 22+3 i dag og har i de siste dagene merket at magemusklene verker en del, akkurat som om jeg skulle ha sittet og strammet dem hele dagen....Lurer på om det rett og slett blir sånn fordi de begynner å strekkes nå som magen begynner å komme ordentlig frem? Litt slitsomt når de verker sånn hele dagen, men skal vel ikke klage så veldig mye når det er stort sett det eneste som plager meg enn så lenge ;p
mamma`n til nurk Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Er 17+2 og har hatt det sånn i hele dag.....Tenker det er junior som trykker frem litt plass:)
Erisa* Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg er 23+6 og har hatt det slik noen uker, ikke hver dag, men ganske ofte. Spesielt rart å være støl i magen om morgenen når jeg våkner, for da har jeg jo slappa av! Men sånn er det med meg:) Rare kroppen!
kokosyklus Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Slenger meg på denne altså. har lagt merke til det når jeg strekker meg litt. Litt støl i magemusklene. Lurer på hvorfor det er sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå