Gå til innhold

Barnet sparker/bokser i morkaka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morkaken ligger hos meg foran, og det er også der lillenurk ligger å bokser/sparker. Har dette noe å si? Vil morkaken ta skade av dette i lengden?

(Er over halvveis, og det har vært slik i flere uker,..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke så uvanlig å ha morkaka foran, og den tåler en støyt!

babyen klarer ikke å slå/sparke hardt nok!

jeg har også morkaka foran, og merka da jeg la å fikk ctg for et par uker siden, at jeg ikke kjenner alle bevegelser pga den! på ctg hører man litt skurr når babyen vrir seg, og flere ganger merka jeg ikke bevegelsene!

husk at babyen kan sparke og slå innover også, og der er det mange som har morkaka!

Skrevet

Jeg har det også sånn, tror ikke det er noen grunn til bekymring:)

En rar ting med å ha morkaka fremme, er at jeg kjenner så voldsomt sterk puls over navlen min, spesielt når jeg ligger på ryggen. Har dere det slik også?

Skrevet

hmm..har ikke merka noe til det! men det stemmer sikkert!

da jeg var på 3d, holdt babyen på med å kose med navelstrengen hele tiden(holdt den mot ansiktet og leppene), legen sa at de ofte gjorde det, siden den pulserer! og den sitter jo som kjent fast i morkaka, så den pulserer nok den og! ;)

Skrevet

ja, jeg regner med at det er arterien som går til morkaka som pulserer så voldsomt. Er jo mye blod som skal inn dit etterhvert, jeg er 23+6 nå, så babyen begynner jo å bli litt stor (i alle fall litt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...