Kanutte og prinsen Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Noen som vet om det er vanlig? Fødte for 4 uker siden, og føler meg absolutt ikke klar for å la noen stikke noe inn der nede enda i alle fall!! Ble både klippet og revnet, så hadde endel sting - og er fortsatt litt sår egentlig, selv om det har grodd fint.
juniorsen Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Var ikke spørsmål om det på min kontroll iallefall!!
Poteto Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 viss det blir aktuelt så kan du spør om ho kan vente til du er klar, altså, at du kommer tilbake når du er klar for det er jo du så bestemmer
Kanutte og prinsen Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 puh, det var godt å høre =) Det er vel noen sånn standard greier de sjekker på den ktr - som blodtrykk o.l... var bare redd for at gu og hørte inn under det.
Poteto Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 eg skulle egentli, men så skal eg få spiral, så vi bare ventet til da.. venter endad.. er 2 mnd si fødsel
Alba44 Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Ingen gu på min 6 ukers kontroll. Legen spurte bare om jeg hadde noen spes. problemer eller smerter. Ble litt overrasket for var sikker på at legen skulle undersøke meg, men godt å slippe )
veronica t Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 det er helt vanlig med gu på 6 ukes kontroll. legen skal skjekke om livmoren er som den skal, om den har trekkt seg helt tilbake, om det er noe fremmfall av den.
Bippe77 Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 min lege sa at et ikke var standard å ha gu på 6 ukers kontrollen lenger.. kun hvis det var en problemstilling i den forbindelse... så jeg skal ikke ha, men har bestillt en time til GU også da... må a kreftprøven... gruer meg litt da... også lurer jeg litt på spiral, men hørt det skal være litt vondt... ikke lett å velge noe heller da.. skulle gjerne kunnet bruke p-ringen jeg brukte før jeg ble gravid.. den var jeg superfornøyd med!
Mammapudding Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Var på kontroll i dag, er 7 uker siden fødselen. Legen min tok GU og sa at det var vanlig..Jeg synes ikke det var vondt, det var jeg veldig redd for at det skulle bli. Men du bestemmer selv, vil du ikke ha GU så sier du bare det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå