Amanda- Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 i dag har jeg akkuratt 40 dager igjen... i natt så lå jeg på siden.. plutselig fikk jeg stikkninger nede på siden av magen.. rett "under" magen.. ikke nedentil... noen fler? EVT. hva er dette???
Pipolinchen & Amalie Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Hei..er uke 38+2 og har det samme av og til. Vet ikke hva det er men ikke noe farlig true bare kommer helt an på åssen unge ligger. Ikke bekymmre deg for det
MissBenz Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Sånn har jeg også, flere ganger om dagen/natten, over hele magen
Mamzen Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Det har jeg også hatt mye av, har bare måttet snu meg saakte, så har det forsvunnet. Kanskje det er noe leddbånd eller noe som blir strekt? ikke vet jeg
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hei. Har 67 dager igjen. Har også stikkinger, men er liksom nedentil og oppover i .... ja, du vet. Vet ikke hva dette er heller, men har begynt å lure på om det er modning på gang - litt tidlig...
Mamma til snart 4 Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 det er nok leddbåndene;) jeg har det hver natt;( går fint når jeg ligger på rygg, men har jeg sovnet på siden og skal snu meg, så føler jeg at noen knivstikker meg, drit vondt;( men det hjelper å holde i magen når en snur seg, babyen e rjo over 3 kilo så det kjennes godt ja. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå