Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Vi spør nesten aldri noen om å passe sønnen vår. Har foreldre og sivgerforeldre som er kjempeflinke til å hjelpe til, det setter vi pris på. Denne gangen kunne de ikke noe som selvsagt er greit. Men det som er skuffende er at vi har spurt mesteparten av vennene våre, men ingen gidder/kan.
firemerkersmør Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Er noe annet med familie ja. Jeg prøver å væøre grei på å passe, og håper jeg da har noen aksjer til jeg selv trenger. Hvis de ikke har barn er det ikke så rart de synes det er vanskelig.
Shining Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 That's life når man har fått barn...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ja sånn er det. Skuffende er det uansett..Man det viser jo vel hvem man kan regne med og ikke.
fleXibel Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Ikke mange som tilbyr seg her..svigerinna mi bare.. (og foreldra mine, men de bor 4t unna...snupp kjenner de nesten ikke) svigers har ikke vist noe intr for å passe vesla, hvis vi spør så kanskje et ja.. men har mest vært i forb m at vi skal på møte, intervju o.l. og det tar ikke lange tiden.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Vi tenkte og ta oss en kinotur, men det er tydeligvis håpløst..Sønnen vår har lagt seg og greier så det hadde bare evt blitt å sitte på internett eller se på tv..men
fleXibel Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Ja.. er i slike situasjoner en vet hvem en kan regne med..
Stratos med 3 barn Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Hahaha - hos oss er det omvendt! Jeg tilbyr og tilbyr å passe og den eneste som har "turt" å sette ungen sin til meg er ei fra barselgruppa, i noen timer.... Må jo være lite egnet jeg da!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Signerer stratos! Jeg tilbyr og tilbyr meg å passe verdens beste niese, men neida!! Hihihi.. *hint hint* Nei, alvorlig sagt.. Det er som du sier, greit at de sier nei.. Men er jo kjedelig at venner ikke vil stille opp da, spes når du sier at han allerede har lagt seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå