Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å måtte sitte hjemme fordi små'n på 6 mnd ikke vil sitte i vognen, ikke vil sitte på fanget-kan ikke gå på cafe, ikke vil ha pupp, etc. Og når han ikke vil, hylskriker han. Temperament uten like og tilsvarende kraft i stemmen, folk snur seg på gaten når han setter i gang(som er hver gang vi går ut).

Er det andre som også blir "fengslet" hjemme fordi ungen er for umulig til å ta med ut? Eneste som funker er bæresele, men han er 10 kg, så litt tungt i lengden. Er det andre som føler/har det likt??

*frustrert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi opplevde noe av det samme, men som sagt - bæresele var tingen. Men vi opplevde at vi hadde kledd han lit for mye så han var sutrete av den grunn også...huff dårlig mamma, jeg.Han var varm! Men etterhver ble dagene bedre i sportsvognen. Vær tålmodig.

Skrevet

Takk for svar! Jeg får bare ta på den berømte tålmodigheten, men lettere sagt enn gjort... Håper det blir en ordning på det snart... :)

Skrevet

Hva slags bæresele har du da?? Noen fordeler jo vekten bra slik at det ikke gjør noe om babyen er tung. Mei taien er populær her i huset:) og hun nærmer seg ti kilo og jeg plages ikke.

Skrevet

Uff høres slitsomt ut... Kan hjelpe at han får sitte litt oppreist i vogna, eventuelt fremovervendt.

Vi bruker mei tai og Ergo-sele til vår 10 kg store goklump. Helt uproblematisk å bære han, kan bære både på ryggen og magen. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...