Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Ja det mener jeg! Alltid en bra kommentar å komme med, enten på det gode eller onde! Skikkelig gjeng dere!! Liker dere!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Bitterhet er ikke sjarmerende. Særlig ikke når den er halvblanda med dårlig gjennomført ironi.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 ØØøøø... sa jeg noe galt? Dette er ikke ironi!! Jeg mener det! Hvordan skal jeg skrive sånn at dere skjønner det da?? Eller er det forbudt her inne å komme med komplimanger til folk? HI
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Beklager om du ble misforstått og sender over en virtuell marsipangris med et uimotståelig unnskyldende smil - mulig det er en og/å-feil som gjør det: mener du "å, så uforutsigbare dere liksom tror dere er" (ironi) eller "Og så er dere så uforutsigbare"? Biter først og spør etterpå herinne.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jepp så feilen etter at jeg hadde lagt det ut, men desverre ikke noe å gjøre med nå! Men jeg kan gjerne innrømme at jeg kan ha litt skriveLeifer innimellom. Jeg sitter også på msn samtidig å der skriver jeg dialekt med venner, å da rables det bare ned noe, kan fort glemme å skifte skrive stil *hehehe* Men jeg liker dere her inne, ok greit det er jo noen saker jeg ikke er enig i, men lager jo ikke noe stor styr av det! Alle har jo sine meninger å det må folk få lov til å ha. Ordbruken er innimellom "hard" men spiller det noen rolle da? Ikke for meg. Er ordbruken for hard, så er det bare slutte å lese og ta seg en tur inn til barbiene inne på skravle. HI
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Leif er en kjekk kar, men han kan få deg opp i trøbbel...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Ja, men da får jeg bare ta i mot pepper da! Gjør meg ikke noe, tar det ikke innover meg. Ser bare det positive i det! Jeg lærer noe nytt!!!=) Men sånn er nå jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå