Gå til innhold

ang fysisk straff av barn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg var 4 år (nå 32) dytta jeg søstra mi på 2 ned fra køyesengen,hun landet på nakken å min mor fikk panikk tok meg på fanget å gav meg ris på blanke messingen.. (min far tok seg av søstra) saken er den at jeg ikke husker å ha dytta henne,husker heller ikke smerten ved smekken,MEN.. den nedverdigende følelsen av å ligge med bar rompe sitter enda!! så tenkt før dere gjør sånn,det kan svi og såre leeenge. det hjalp ingenting,jeg dytta vist henne flere ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt slått mye i min barndom av pappa... harde ørefiker og BELTE PÅ NAKEN ROMPE... rett og slett pisking...

har lovet meg selv å aldri aldri noensinne gi mine barn en eneste smekk på fingeren engang... Jeg er så redd for ansiktet mitt at jeg den dag i dag gjemmer ansiktet når jeg får noe kasta etter meg. Og det gjelder en bolle eller tyggispakke også..

Skrevet

All fysisk avstrafning av barn er forbudt ved lov i Norge.

Skrevet

Gærne foreldre, sikkert blitt mishandlet selv. Trist.

Skrevet

Uff det var trist og høre:((( Helt galt og bruke fysisk vold på et barn...uff...Og du var fire år,særlig at du mente og dytte ned henne...helt forferdelig....kommer aldri til og gjøre noe sånt mot mine barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...