Gå til innhold

Er jeg graviiiid??!!!

BabyButterfly<3fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør ikke hoppe i taket enda.. men er fryktelig kvalm og har ømme pupper. I dag tidlig tok jeg en cb test og den er svaaaaakt positiv. Sitter liksom og lurer på om det bare er en skyggestrek, men da ville den vel ikke vært lyseblå??

Åh.. er helt uttafor og skjelven fordi jeg er så glad... tenk om jeg er gravid på nytt??! Skal ta en ny test lørdags morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, oj. Så spennende :) Tørr jo nesten å gratulerer også jeg da. Som det skrives så ofte her inne, en strek er en strek :)

Masse lykke til :)

Skrevet

en strek er en strek, så du er nok gravid:) grattis:)

Skrevet

Takk jenter!! :) Testet med en billigstrips nå i ettermiddag, og jammen var den også svakt positiv! Men venter med å brøle ut til jeg har tatt den siste cb'n på lørdag :)

Måtte spirene sitte hos dere også snart!! Klem

Skrevet

heihei:) jeg fikk også en svak posetiv test i dag:) og en i går:) he he, men skal ta en i morgen tidlig:)

Skrevet

spennende!! Håper den er sterkere positiv i morgen da :) Litt festlig dette her... man klarer aldri å bli sikker nok liksom, så man må bare fortsette å teste ;)

Skrevet

hvor svak eler sterk viste den testen din da?

når hadda du ikm da?

Skrevet

Gratulerer BabyButterfly! Du er nok gravid! En strek er en strek, og falske positiver er vel, etter hva jeg har forstått, umulig med disse testene. Jeg håper det blir bekreftet på lørdag. Så morsomt! Gratulerer igjen!

Skrevet

Angel2400: Den var veldig svak, men med farge. Og sånn var det både på CB og to teststrimler fra billigtester... :) Har dessverre ikke noe bilde å legge ut.

vet ikke når IKM skulle vært. Er 5 uker siden mens, men hadde SA før det og da tok det 8 uker før mensen var tilbake. Trodde dermed jeg hadde en litt lengre syklus nå, men symptomene fikk meg til å teste... :)

Takk for gratulasjon april :) En strek er forhåpentligvis en strek :)

Gleder meg til å stå opp i morgen og teste med ny cb! Håper den er litt sterkere da!!

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg:-) du er nok gravid skal du se!!

Skrevet

Gratuler så mye kan vell jeg også si :D

Skrevet

I dag lyste cb et klart og tydelig +!!!

Jeg er gravid!! Kan ikke tro det :) Er overlykkelig...

Takk for ferden sammen m dere jenter, håper dere kommer raskt etter til 1.tri!!

Drysser babystøv på dere alle :) ************************************************

Klemmer!!!

Skrevet

Og dermed skifter jeg også nick :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja! Så herlig! En strek VAR en strek! :-} Gratulerer igjen!

Klem fra

Skrevet

Tusen takk, jenter! Dere er så nydelige!

Ønsker dere alt det beste og spirer i magen :)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...