Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg hadde en kraftig blødning for ca. to uker siden og ble veldig urolig, men fikk bekreftet at det var liv der..var på ny UL for to dager siden og alt så bra ut...og jeg trodde jeg kunne begynne et bekymringsfritt liv igjen...men med en gang jeg hadde en normal dag med jobb og kafebesøk kom det en kraftig blødning IGJEN! Så nå klarer jeg ikke å la vær og bekymre meg...dag og natt...lurer på om det er flere som opplever dette? Er jeg overdrevet bekymret? Bør jeg ta det ekstra med ro? Legen min har ikke så mye peiling tror jeg...så å høre andres erfaringer om hvordan dette oppleves hadde vært fint....)
Tiara ~ jente-08 + maibaby-10 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Er gravid i uke 18, og forje uke så fikk jeg en blødning. Ble ganske bekymra og var på ultralyd, og der så jeg en liten en som var svært aktiv. Ble kjempeglad og trodde at bekymringene var over.... men har hatt en liten blødning nesten hver morgen etterpå, så ble bekymra på nytt. Var hos legen i går, og hun kunne berolige meg med at så lenge det ikke var snakk om store mengder blod og ingen koagler i blodet, så kunne jeg slappe av for dette var normalt. Tok også opp at jeg hadde begynt å kjenne noen "milde menssmerter", men dette sa hun også var normalt nå når jeg har begynt å vokse. Tror det er normalt med små blødninger, er iallefall det jeg har hørt fra flere som har vært gravide... Men få en henvisning til spesialist visst du er bekymra... heller en gang for mye enn en gang for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå