Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 jeg har den fram til desember...men får jeg engangsstønaden da eller blir det fødselspenger...jeg har termin mars
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 jeg får engansstønad i uke 26. men overgangsjemaet kan jeg senne inn i desember å få utbetalt i januar. har termin i februar...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 ja veit men ...jeg trodde kansje att jeg fikk fødsels penger i stedet for engangstønaden bare for att jeg har overgangsstønaden...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 men engangsstønaden og overgangsstønaden har nå ingenting med hverandre å gjøre???? Overgangsstønaden gjør vel bare det sånn at vi bare har rett på engangsstønad?? Ikke foreldrepenger....hm nå ble jeg forvirra..hihi
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 da er vi like forvirra da hehe noen andre til hjelp?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 overgangsstønaden har ikke noe med engansstønaden å gjøre.. overgansstønad er bare for alle som ikke har inntekt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 hehe huff! men jeg fikk beskjed fra NAV om at alt går som før og jeg trenger bare å søke om engangsstønad før uke 26! hvorfaor slutter din overgangsstønad i des?? min slutter i jan pga at da får jeg barnet,og har bodd 12 mnd med barnefar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå